.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایرنا : احتمال اعطای جایزه صلح نوبل به کروبی

ایرنا خبرگزاری رسمی دولت به نقل از روزنامه فرانسوي نوول اوبزرواتور نوشت: طراحان این کمپین امیدوارند تا مهدی کروبی به دلیل تلاش شایان توجهش در زمینه حقوق بشر در ایران، به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل، معرفی شود.

این گزارش با اشاره به «کاربرد بالای این سایت در میان مخالفان رژیم ایران و محمود احمدی‌نژاد»، نوشت: این کمپین اینترنتی روز یکشنبه روی سایت قرار گرفته و تاکنون 200 نفر نیز آن را امضا کرده‌اند. این نشریه فرانسوی نوشت: این در حالی است که تنها شخصیت‌های سیاسی، استادان و برندگان پیشین جایزه صلح نوبل، اجازه دارند اشخاص را برای دریافت این جایزه، پیشنهاد داده و معرفی کنند. نوول اوبزرواتور در ادامه افزود: بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت کشور ایران، مهدی کروبی با کسب 85/0 (هشتاد و پنجم صدم) درصد آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، جایگاه چهارم را در میان سایر نامزدها، کسب کرد و نامزد اصلاح‌طلب دیگر با کسب 31 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. به نوشته ايرنا، رسانه‌های غربی در حالی از احتمال اعطای جایزه صلح نوبل به مهدی کروبی خبر می‌دهند که وی طی ماه‌های اخیر اتهامات متعددی را علیه نظام اسلامی مطرح کرد، اما نتوانست آنها را ثابت کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1388
اگراتهامات ثابتنشدند پس چرا سايتو دفتر و...اورا بستيدثانياايشاندرتازهترين اظهاراتخودگفته اند كه هر انچه گفته واقعيت داشته است
ارمی 31 شهريور 1388
اگر نوبل می دانست که این جایزه به این افرادتعلقذمی گرفت یا اصلاً به دنیا نمی آمد یا پدید آورندگان آن ، آن را به وجو نمکی آوردند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.